de händer grejer.

Datum:2008-11-13 / Tid:22:42:08
Dålig uppdatering här förtillfället, förlåt för det.
Men det har varit fullt upp faktiskt, trott det eller ej.

idag har vi hunnit vara till Luleå och hämta Pers grejer, jag har sökt jobb och nu bakar Per.
Vi har även köpt en trådlös hemtelefon och en våg, det sistnämnda är ingenting som jag kommer att använda förrän om ett x antal veckor.

Men hey, jag har ju glömt att berätta, jag har börjat äta riktigt nyttigt.
Det bästa är nog att jag mår så fruktansvärt mycket bättre redan nu, vilket är helt sjukt egentligen.
Nu äter jag frukt i stora lass, riktiga måltider till frukost, lunch och middag, och självfallet mellanmål.
Visst låter det kanon?
Vi har också börjat gå ut och gå varje kväll, nu snackar vi ingen kortis utan en riktig långpromenad i rakt tempo.
Det kanske låter som en liten fis i rymden, men även de ger en del, så är de.

Nu ska jag gå och smälla i mig en bulle, eller inte.
natti.

Kommentarer
Maria

Äntligen är du på rätt spår!! Du behöver det här för att komma i bra form inför resan och även för livet alla andra dagar. Kram på dig.

2008-11-14 / 07:47:37
http://slaria.blogg.se/
Mamma

Kommentaren kommer från mamma.

2008-11-14 / 07:49:22
http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback