och sen då?

Datum:2008-11-06 / Tid:11:15:18
Godmorgon, eller nä goddag.
Idag har vi sovit rätt länge, lite för länge, men vi var så trötta så vi orkade inte gå upp helt enkelt och så får man göra ibland.

Igår var vi ju till luleå också, glömde ju uppdatera er om det.
Jag hittade några fina broscher som jag köpte, bland annat en stor grå, en som är lite liknande den carrie har på sin vita klänning i början av satc filmen.
Per köpte även en jätte söt svart klänning åt mig som han bestämt att jag ska ha på julafton, ja därmed nere på Maldiverna, och till den ska jag köpa en stor röd brosch så den blir lite julig.

Nu är jag uttråkad och fortfarande trött, men snart kommer i allafall Per hem ifrån gymmet så då ska vi städa, inte för att de gör mig mycket piggare men då får jag något att sysselsätta mig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback