Paradise resort?

Datum:2008-11-03 / Tid:12:23:37
  

Jaa, så borde nog vårat hotell på Maldiverna heta istället, ska lägga fram förslaget när vi kommer dit och se om de nappar.

Jag har precis suttit och sett på en film från Maldiverna som fritidsresor gjort för att visa hur fint det är.
Man blev ju helt målllös, och enda jag kunde tänka var "herregud, dit ska vi åka"
Fast jag tror man kommer bli ännu mer mållös när man väl är där och ser allting..

Jag och Per har precis suttit och diskuterat om vi ska ta med oss egen snorklingutrusning eller om vi ska hyra där.. tänk vilka underbara lyxproblem man kan ha en sketen måndag i början av november.
Vi kom då fram till att vi ska ta med egen så vi kan dyka lite vid strandkanten och kolla in alla fina djur, t.ex minihajar som jag kallar dom.

Avis?

Kommentarer
e

En tjej i min klass hade nyligen praktik på maldiverna i 7 veckor ;)

2008-11-03 / 14:24:08
http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback