Slut som artist.

Datum:2008-11-23 / Tid:22:08:16

Igår blev det en hård arbetskväll.
Dock slutade jag redan kl 03, och det var ju en förbättring med en halvtimme från igår.
Men det var en rätt jobbig kväll eftersom man jobbade igår också, jag kände mig bakis och allmänt snurrig.
Sen hade jag ont i både armar och ben, vilket ju är skit roligt när man ska bära omkring på tunga brickor och tallrikar.

Men men, money money money, eller hur?

Idag har vi bara tagit det lugnt och Per har tagit hand om mig, jag har bland annat fått en helkroppsmassage och jag kan säga så här, mina fötter var rätt möra.

Nu har vi nyss sett en b skräckfilm och nu ska vi slökolla tv och mysa innan vi ska sova, vilket jag längtat efter större delen av dagen.

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback