Tvättstuga, yey.

Datum:2008-11-12 / Tid:10:08:01
God morgon.

Idag har vi tvättstuga för första gången, så idag vaknade man innan sju, vilket var ett smärre mirakel att man klarade av.
Men för första gången på evigheters evigheter åt jag faktiskt frukost, två knäckemackor, laktosfri mjölk, smoothie och valio morgonshot eller vad de nu heter.
Dock reagerade min mage på smoothie då det var riktig mjölk i den och inte laktosfri så de va ju mindre kul men men.

Nu är vi då snart klar med tvätten tack och lov, sen ska Per och köra med bilskolan och jag ska upp till stan och söka ett jobb som brorsan tipsat mig om, älskar att söka jobb som inte är ute på af och som ingen annan därmed söker.

Vi hörs sen, och jag ska försöka hitta laddaren till min kamera så ni får se några bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback