Feel like a princess, wear this.

Datum:2008-10-07 / Tid:10:54:30
Lila ballongklänning Kort sammetsklänning
Allvarligt talat, när ska jag bli bjuden på en fancy galamiddag eller någon stor födelsedagsfest?
Jag vill också svassa omkring i värsta blåsan med skyhöga klackar till och bara känna mig som om jag vore världens snyggaste.
Helst av allt skulle jag ju också vilja ha på mig någon av dessa klänningar, kanske allra helst den lila.
Kan det bero på att min hjärna har låst sig på lila? Möjligt.
Suck.. jag undrar om det verkligen kommer hända någon gång, jag hoppas och håller tummarna i allafall.

Om du nu ska gå på någon fin middag, kul för dig dååå, så kan du då istället för mig köpa en sån här klänning, och då hittar du dessa och flera andra här.

Kommentarer
glitzy

men de lottar väl ut biljetter på veckorevyn blogaward?

2008-10-07 / 19:28:33
http://glitzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback