Glädjande shopping.

Datum:2008-10-20 / Tid:17:16:37
Visst är det väl så att shopping gör en glad?
I allafall gör det mig glad, det lyckas varenda gång.
Härlig medicin må jag säga, även fast den ibland inte direkt är gratis.
Idag stod mami för min shopping, fast jag valde givetvis.

Först och främst var vi och köpte nytt schampo åt mig, mitt hår mår inte riktigt prima av de billigare varianterna och det ser lätt väldigt slitet och torrt ut då. Så nu har jag återigen d:fi schampo mot slitet hår.
Sen när vi lika var inne på hela den hårgrejen så gick vi förbi hälsokost affären och köpte vitamintabletterna hårkoll.
Så nu får vi se om de verkligen fungerar, ska bli intressant.
Det var ändå rätt roligt inne på affären "ja, det är ju bra om håret är slitet och växer dåligt" jaa, det är ju inte att det växer dåligt som är mitt problem i allafall för växer det gör de då som ogräs.

Sist men inte minst innan vi började åka hemåt så gick vi förbi Lindex och där hittade jag en billig och snygg kofta som fick följa med hem.

 +   = Långt, tjockt hollywoodsvall?

 49.50:- Fyyynd!

Kommentarer
Anonym

fyndade också på lindex idag!



jo, ang kvinnojouren, så kan man kontakta dem via telefon och höra.

2008-10-20 / 17:55:41
http://sixth.blogg.se/
emma

du borde testa Absolute Repair från L´oreal nästa gång. Det är 500 ml i schampot för ca 200 kr och sen inpackningen i samma serie är riktigt bra den ligger nog på ca 179 kr tror jag eller något sånt :) Ett tips bara. Syster och jag älskar det schampot.

2008-10-20 / 19:01:27
http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback