Moi.

Datum:2008-10-21 / Tid:11:18:33
Vad heter du: Sanna Maria Elisabeth Larsson 
Ålder: 21
Längd: 153 cm
Vikt: ca 49 kg?
Hårfärg: Brunt
Ögonfärg: Grön/blå

Beroende av: Kärlek, Per, skor, kläder & äventyr. 
Hur mycket smink använder du dagligen: Puder + mascara
Vad har du ätit idag: Glas vatten och vitamintablett
Dagens klädsel: Huvtröja och mysbrallor
Glädje just nu: Vi får lägenheten imorgon.
Irritation just nu: Min arbetslöshet
Senaste låt du hörde: Beyonce - If i were a boy
Senaste inköp: Kofta från Lindex
Vilka hårfärger har du haft: Blond, röd, brunt
Brukar du äta frukost: Nej, oftats inte.
Vad gör du om helgerna: Umgås med Per eftersom han jobbar så mycket på veckorna.
Gillar du att få uppmärksamhet: Ja, men jag får de vare sig jag vill eller ej. 
Husdjur: Min lilla Saga.
Hur är ditt hår: För kort för min smak och tjockt som ett trollhår.
Brukar du bädda sängen: Inte just nu men när jag hade lägenhet så jo varje dag.
Har du mest skivor eller filmer: Filmer.
Favoritaffär: H&M

Vad har du på väggarna: Inget just nu.
Hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån: Jag var 19 år.
Hur många timmar sover du per natt: 6-8 timmar.
Beskriv dig själv med tre ord: Pratig, glad & envis.
Vem betyder mest för dig: Per, Saga, Lisa, mamma, pappa. 
Föredrar du att vara singel: Det passar mig inte direkt.
Är du singel: Nope
Senaste hångel: Per
Är du nöjd med dig själv: Absolut! jag ser ingen anledning till att inte vara det. 
Hur mår du just nu: Bara bra, förutom att jag inte har något jobb, det ger en lite panik.
Senaste program du såg på:  Vänner kanske?
Senaste film: Untraceable
Vad var det senaste du sa: Jag sitter här och pratar med mig själv medan jag skriver men innan det "ses sen, jag älskar dig"

Hur ofta tvättar du ansiktet: 1-2 ggr per dag.
Vem vet mest om dig: Linus och Lisa.
Vad har du i ditt fönster: Inget än så länge.
Vem var den senaste personen du umgicks med: Per.
Hur dags gick du och la dig igår: Kring 22.30
Och klev upp: 06.20
Vad behöver du mest just nu: Lunch.
Har du fler kort på dig själv än dina vänner: Nej.
Har du bra minne: Ibland.
För eller emot plastikoperationer: För, fast det beror på syftet.
Vad ska du göra ikväll: Mysa med Per och kolla DH.
 
Svårt eller lätt för att sitta still: Lätt
Brukar du se ner på andra människor: Ja.
Är du enkelspårig: Nja, beror på syftet.
Hur vill du avsluta det här: Amor vincit omnia.

Kommentarer
Johanna

Ni får komma och hälsa på nångång när vi flyttat så får ni se kisse! :) Och duuuuuuu, I need mina vantar! Innan helgen. Ringer nån dag!

2008-10-21 / 12:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback