Paaaarty.

Datum:2008-10-05 / Tid:15:10:48
Gårdagskvällen blev riktigt trevlig till sist, när folket väl kom hit.
Vi lyssnade på musik, drack, snackade skit och så fixade Sandra mitt hår, och de va ju de bästa av allt.
Johanna, Daniel och en kompis till dom kom också hit och gjorde oss sällskap.

Sen gick vi ut på Bodensia, vi kom före kön och allt.
Ibland är det bra att känna folk.
Det var faktiskt roligt för en gångs skull att gå ut på krogen, och det är ju alltid roligt.
Dock blev de lite tjafs men det fixade lilla jag rätt snabbt, man är ju en bra medlare.

Kvällen avslutades på frasses, såklart.
Sen vinglade vi hemåt kring halv fyra, jag vrickade foten på vägen bara så ni vet, inte särskilt underhållande.

Här har ni lite bilder också, tyvärr så missade jag att ta bild på hela min klädsel men jag kan berätta att den va heeet, och de va faktiskt några som påpekade det.

     

Kommentarer
sandra

tack för igår :) o tack för alla bullar o godis jag fick :)

2008-10-05 / 17:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback