Shopping i Stockholm.

Datum:2008-09-14 / Tid:12:05:01
Ja, som ni redan vet så har jag varit i Stockholm förra veckan och ja, det blev lite shopping.
Men det känns inte särskilt konstigt.
Fast jag köpte inte bara kläder, utan också lite inredningsprylar till lägenheten.

Jag måste ju säga det också, skorna som jag köpt på Zara är verkligen de finaste skorna i hela världen!
Sen är de inte alls osköna även fast klacken är väldigt hög, kan det bli bättre?
Jag visade dom för Linus när jag va nere, och hans kommentar var ungefär följande "Jaha ännu ett par i garderoben"

    

Sen har jag även köpt en orange/brun t-shirt ifrån Monki och så en svart stor stickad halsduk, fast den är ihopsydd så man kan även linda den runt huvudet så det blir en huva därbak, helt perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback