AJAJAJ!

Datum:2009-04-01 / Tid:11:18:14
Ja som ni vet så har jag varit och kört bodypump.
Jag vettefan vad det var som hände, men efter första låten(övningen) som är ben så skulle jag lyfta av stången från axlarna och vad händer? Jo, min axel viker sig på något konstigt sätt och de knakar till ordentligt och jag tappar nästan all kraft i högerarmen så stången nästan ramlar ner på golvet.

Tror ni det var skönt? Fel, de gjorde ont så in i helvete.
Men vill ni veta vad som gjorde ännu ondare? Jo, att fullfölja hela passet!
Jag trodde mer än en gång att jag skulle lägga mig ner och gråta, men jag bet ihop och klarade hela timmen även fast jag fick sänka vikterna lite på vissa övningar.

Jag kan väl gissa på att jag kommer ha vissa svårigheter att röra armen imorgonbitti, känns kanske inte som någon vild gissning.
Tur då att jag ska och köra spinning och core imorgon och då behövs ju inte axeln speciellt mycket.

Nu ska jag bära ner två tungar säckar med tvätt, funderar på att släpa dom och sen helt enkelt kasta ner dom för spiraltrappan som går ner till tvättstugan.. de var väl en intelligent idé?

Kommentarer
Fru Evelina

ajajaj!! att du är en kämpe då! Hoppas du kan röra armen idag =)



kram

2009-04-01 / 15:37:56
http://evelinas.blogg.se/
Maria

Den har väl inte hoppat ur led? Så har min gjort när jag skulle lyfta skivstången...

2009-04-01 / 20:54:46
Maria

Tack evelina, du är gullig :)



Ja jo, jag har också funderat på att om det var så att den hoppade halvt ur led eller nånting.. det kändes så när det hände, men jag vet inte.

2009-04-01 / 21:00:19
http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback