jagjagjag.

Datum:2009-04-19 / Tid:15:46:59
 

Jag är inte särskilt bra på att lägga in bilder på datorn ibland, men jag är däremot väldigt duktig på att fota saker och sen glömma bort att jag ens gjort det.
Det är ungefär det som hänt med de här bilderna.
Jag la in de senaste bilderna idag och så dök dessa upp helt plötsligt.
Den första tog Per i början av veckan och den andra är ifrån i fredags när vi var till Luleå.

Vad gillar ni min vita t-shirt?
Det är faktiskt Pers, den köpte jag åt honom på weekday på söder i Stockholm.
Men den passar ju mig minst lika bra så han får faktiskt dela med sig och de gör han så gärna.


P.S När jag har bilderna i miniatyr, kan ni då klicka upp dom och se en förstoring eller kommer ett felmeddelande då?

Kommentarer
Anonym

Det går bra att få upp bilderna

2009-04-19 / 16:20:10
Anonym

jag får oftast felmeddelande när jag klickar på dinna bilder

2009-04-19 / 17:56:28
Fru Evelina

nej jag ser bilderna! du är söt som socker, som vanligt ;-)

2009-04-19 / 19:22:46
http://evelinas.blogg.se/
Hammar

Snygga kläder

2009-04-26 / 12:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback