Liten vi-lista.

Datum:2009-04-02 / Tid:18:21:52
Vad heter ni? Maria & Per
Hur träffades ni? M/S bränna, jag stod och pratade med en vän till Per och han kom fram och hälsade.
Är ni förlovade?
Nepp
Bor ni ihop? Yes
Har ni barn? Oh no
Har båda körkort? Yes
Isåfall, vem kör bäst? JAG!
Kommer du ihåg er första kyss? Oh jaa..
Vem sa "Jag älskar dig" först? Per
Vem är äldst? Han är 3 månader äldre
Vilka stjärntecken är ni? Jag är oxe och han fisk.
Vem fyller först på året? Per
Vem är längst? Per
Vem sjunger bäst? Jag, fast Per skulle nog säga att han gör de.
Håller ni i handen på stan? Oftast
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej
Blev du kär i första ögonkastet? Nästan.. tror Per blev de.
Har ni någon speciell låt? Åsa Jinder - Av längtan till dig
Har ni några "fri kort"? Yes, jag har Brad pitt.. vad nu risken är att de skulle inträffa?
Har ni varit utomlands tillammans? Yes, tre gånger
Vilket är ert bästa minne? Första kvällen den varma maj dagen, vår första resa, inflyttningen, Maldiverna, finns många.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? De existerar inga vanliga vardagskvällar hemma hos oss, men mys i soffan?
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Självklart
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Näpp, båda i boden.
Blir du lätt svartsjuk? Ibland..
Brukar ni bråka? Klart det händer men de är inte särskilt ofta
Ringer eller SMS:ar ni mest?
Både och..
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hans ögon.
Brukar nån av er prata i sömnen? Hmm Per gör nog allt i sömnen, pratar, smackar, gnisslar tänder, slåss, you name it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback