Sleepless in Boden.

Datum:2009-04-03 / Tid:08:14:53
God morgon, någon god morgon är de då definitivt inte efter en natt som innehöll mer frustration än sömn.
Jag har inte kunnat sova många timmar och jag skyller de mesta på axeln eftersom jag måste ligga som en flodhäst som ska få plats i en tändsticksask.
Men axeln känns i allafall bättre idag vilket känns skönt, tror ändå inte de är aktuellt med träning förrän nästa vecka.

Nu ska jag då ändå iväg på möte, sen ska jag nog försöka ta igen lite sömn innan jag går iväg till gymmet och cyklar.

Ni får ha en bra dag!




Mina nya fina halsdukar som jag köpte för mindre än en tjugolapp, min favorit är helt klart den till höger och yes, den åker på nu eftersom jag är lite småfrusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback