Uttråkad är bara förnamnet.

Datum:2009-04-03 / Tid:21:44:09

Vad ska jag hitta på?
Jag har nu suttit och rullat tummarna i flera timmar, vet inte alls vad jag ska ta mig till.
Efter jag ätit middag så gick jag till och med och skrubbade rent ugnsgallret, och visst, de dödade ju en halvtimme.
Sen har jag löst korsord, surfat runt på nätet, kollat tv, pratat med Per och så bara gått runt och gnällt för mig själv.

Jag är så sjukligt sugen på att träna så de finns inga gränser, men tyvärr är ju gymmet stängt för de första och sen skulle nog inte min axel må särskilt bra av det.

Jag funderar helt ärligt på att helt enkelt gå och lägga mig, ska dock upp och skjutsa hem mamsi och papsi inatt men men.

Är det någon som har något annat förslag än sömn? Kom genast med det förslaget i såfall, jag är desperat!

 
Jag känner mig lika knäpp som jag ser ut här..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback