"Handens fem fingrar"

Datum:2009-08-27 / Tid:20:55:59
Nu när vi var uppe vid Kebnekaise så hade jag svårt att sova emellanåt så på kvällarna brukade Angelica sjunga vaggvisor för mig. Bara så ni vet har hon kanske den finaste sångrösten som jag någonsin hört, så att ligga och lyssna på henne sjunga var helt magiskt. De roliga var att när hon sjöng så sjönk jag alltid djupare och djupare in i sömn, så hon lyckades verkligen. Min favorit bland vaggvisorna blev "handens fem fingrar" och jag ryser fortfarande när jag tänker på den, exakt så bra är den!

Dock är det inte Angelica som sjunger i klippet nedan.. men var bara tvungen att dela med mig ändå. Lyssna och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback