Seg segare segast.

Datum:2009-08-29 / Tid:15:31:27
Det var länge sen som jag upplevde en sån här seg dag faktiskt. De känns som att klockan bokstavligt talat står still, fast ändå inte. Jag vill hitta på något men vädret är uruselt och de är grått utanför fönstret, de ger ingen energi eller motivation till nånting. Vad ska man då göra? Jag har legat i soffan hela dagen, och de har inte varit någon höjdare direkt. Men snart kommer Sanna hit och då ska vi iväg och käka lite, de ska bli skönt att få komma utanför dörren även fast de ser kallt ut.

Senare ikväll blir det kanske en fika eller liknande med Nina och sen får vi se vilka alternativ som finns, men de blir en lugn kväll i allafall, så mycket vet jag. Några förslag?

Dags för mat, yummiiie.

Kommentarer
Fru Evelina

helgerna är ju till för att slöa på hihi...



kram!

2009-08-30 / 13:49:34
http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback