Sjuk av oro?

Datum:2009-08-28 / Tid:16:34:29
Jisses!

Per ringde mig för ett litet tag sen, och lilla vännen har blivit sjuk och svimmat pga det. Det känns hemskt att han ligger därnere på sjukan med dropp och är sjuk och så är jag här hemma helt maktlös. Jag skojade med honom och sa de "har du blivit sjuk av oro?" men han trodde inte att de berodde på det. Stackars liten.

Nåja, jag har haft en ganska bra dag, började med sushi-lunch här hemma med Mikkis, sen drog vi upp till stan för att uträtta lite ärenden och träffa Ida. Vi har även hunnit med att baka kladdkaka och kolla lite film hos Mikkisen, som ni redan vet.

Ikväll blir de bio med Mikkis, Lenis och Mackan. Jag är tveksam till filmen men Brad Pitt är med så då har man ju åtminstone något snyggt att titta på ifall filmen är värdelös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback