Vandraren.

Datum:2009-08-03 / Tid:21:54:59
Saknat mig? Jag har saknat er gullungar. Men har inte haft sådär jätte mycket tid över till att blogga men nu så här precis efter kvällsduschen och innan godnattsagan så hinner jag slänga in en uppdatering.

Vi har fullt upp här hemma, jag jobbar, vi myser och jag försöker gå in mina vandringskängor inför min och Angelicas Kebnekaise-bestigning som kommer ske om 2½ vecka. Ja, så då förstår ni att bloggen hamnar lite väl långt ner på listan över måsten. Men jag har inte försvunnit!

Ikväll har vi gått ut till la familia och ätit smarrig oxfilé, och jordgubbar med vaniljglass till efterrätt.. ja, vad ska man säga, en helt perfekt måndagskväll.

Imorgon ska jag jobba och sen ska vi kanske dra en sväng mot Luleå för att kolla in en ryggsäck åt mig, men mycket kan hända tills dess, man vet aldrig vad som sker.

Men nu ska jag då gå och krypa ner i min varma goa säng bredvid världens bästa älskling.

Nattsi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback