födelsedag i förskott.

Datum:2009-02-21 / Tid:13:07:03
Per fyller ju som sagt år på Tisdag men då är han nere i Stockholm och jobbar.
Så då ska vi ha lite kalas här hemma imorgon för honom.
Idag fixade jag även hans present, och när han nyss frågade vad de va och sådär så sa jag "ja, om jag hade fått de så hade jag bara sagt ´vafan är detta?´så vi får väl se vad du säger"
Ni kan ju förstå att ett lite förvirrat uttryck kom över hans tidigare så nyfikna ansikte.

Han ska faktiskt få öppna paketet redan nu i eftermiddag så han slipper vara nyfiken särskilt länge.
Vi ska först fira med lite pizza sen är det paketöppning.

Hans paket är förövrigt världens finaste, blått med lila, röda och gröna snören, de riktigt lyser om paketet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback