Grattis älskling!

Datum:2009-02-24 / Tid:10:25:57


Grattis på födelsedagen min finaste älskling!

Idag är det ju då som sagt Pers födelsedag, den får han tyvärr fira i stockholm med alla pojkarna.
Igår när jag påminde honom om att han fyllde år så hade han faktiskt glömt bort de, klyshigt, jag vet, men de roliga är väl att han verkligen hade glömt bort de, sån är han!

Nä nu ska jag springa iväg till gymmet och värma upp innan det är dags för core.

Glöm inte att skicka ett grattis till Per härifrån..

Kommentarer
Anonym

Grattis Per, hoppas du får en bra födelsedag =)Mångar grattis kramar från en vän

2009-02-24 / 11:39:44
Maria

Hmm.. en vän? jo tjena..

2009-02-24 / 12:16:59
http://slaria.blogg.se/
Ida

Har lärt mig att man måste lyssna på Maria så Grattis på födelsedagen Per. Hoppas du fått en bra dag med grabbarna! Kram

2009-02-25 / 02:12:31
http://iidastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback