Luleå tripp.

Datum:2009-02-07 / Tid:14:55:25
Hola!

Saknat mig?

Igår for vi till Luleå, först för att shoppa lite och sen för att åka ut till Pers föräldrar och bara koppla av.
Jag handlade, lite.
Det blev två långa bastoppar (grå och vit) inne på bikbok och så ett långt svart/vit randigt linne på Indiska.
Ni ska få se bilder sen.
Jag behövde verkligen lite basplagg eftersom jag i princip använt sönder mina gamla så de va bra köp.

Sen for vi då till Pers familj, där de blev middag, bakning och soffmys, de låter väl helt underbart?
De blev även en tidig kväll vilket jag behövde enormt kände jag, sen sov jag länge eller åtminstone försökte, fått så dåligt i min rygg på sistone men Per har lovat en massage senare.

Nu kom vi precis hem så hade tänkt städa upp lite medan Per ska sticka iväg till gymmet, sen har vi starka funderingar på att beställa hem pizza men tror Per behöver lite mer övertalning.
Vi får se..

Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback