Melodifestivalen LIVE!

Datum:2009-02-13 / Tid:21:35:51


Ni kanske minns att jag skrev att vi inte skulle vara hemma på alla hjärtans dag?
Någon gissade på att vi skulle förlova oss eller liknande men så är det icke.

Vi ska faktiskt åka ner till Skellefteå med Pers föräldrar och kolla Melodifestivalen live!
Vi kommer bland annat få se Måns Zelmerlöw, Amy diamond m.fl.
Jag har alltid velat se melodifestivalen, jag är ju ett freak och vet allt och ingenting om denna tävling, så jag är helt till mig och hade kunnat åka ikväll och tälta där utanför.

Jag har pappas systemkamera med mig och ett fett objektiv, så jag ska försöka ta fantastiska bilder så ni också får se lite.
Men glöm inte att kolla på tv imorgon och håll utkik efter mig!

Kommentarer
Nina

Hoppas du får en fin alla hjärtans dag! ♥

2009-02-14 / 01:25:58
http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback