Minou ♥

Datum:2009-02-18 / Tid:00:14:49
Jag måste ju tillägna ett litet inlägg till en nyfödd liten tjej nere i Stockholm vid namn Minou!

Lisa ringde mig tidigare idag, precis när vi satt på jobbet och skulle ha upprop.
Hon började samtalet ungefär så här "jag har blivit moster"
Då kan jag helt ärligt säga att jag höll på att fälla en tår, kunde bara sitta och le som ett fån.

Det är så härligt när små underverk kommer till världen, speciellt när man känner dom lyckliga föräldrarna eller som i de här fallet, den lyckliga mostern!

De samtalet gjorde hela min arbetskväll underbar, så tack Anna, Minou och Lisa då som ringde och berättade den glada nyheten.


Kommentarer
Ronny

Hej! Ramlade in här då jag surfade runt på Mer-Trafik.Trevligt. Fin och bra blogg du har. Välkommen till min URL. Ha det bra.

2009-02-18 / 09:24:27
http://www.metrobloggen.se/krhnke
Gee

Sött :) Och imorgon får jag träffa bebin, spännande! :D

2009-02-19 / 01:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback