pussar och mys, kan de bli bättre?

Datum:2009-02-05 / Tid:11:24:01
Ja, det är väl ungefär vad min vardag innehåller, och ja jobba förstås på kvällarna.

Igår när jag kom hem från jobbet var mitt huvud helt tomt och hade sån huvudvärk att jag bara ville kräkas.
Men jag ska bara jobba ikväll också sen är jag ledig tills på måndag och de känns mer än bra kan jag säga!
Till helgen hade vi nog tänkt ta en sväng till Luleå och sen på lördag är väl tanken att vi kanske ska ta oss på en fest.
Men med oss är de aldrig säkert vad som blir.

Jag har även beställt ett par stövlar som jag hoppas hinner komma innan helgen, vill så gärna använda dom så fort som möjligt. Håll tummarna åt mig!

Nu ska jag äta lite och vänta in Per som stack iväg till gymmet för ett tag sen, de är ett jäkla gnäll nuförtiden om att han tränat för lite på sistone så nu ska han ta igen allt och helst skulle han nog vilja ta igen de på en dag men ja, de fungerar ju inte riktigt så, inte ens för honom.

Jag ska försöka skriva ikväll om inte jag är alldeles för trött, i såfall skriver jag imorgon.

Ha en bra dag.

Kommentarer
eleni

häftig header :D

2009-02-05 / 12:24:34
http://fabulouseleni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback