Say what?

Datum:2009-02-19 / Tid:22:31:16
Ikväll har jag haft en hyffsat bra kväll på jobbet, först väldigt mycket uppåt och sen på slutet så fick jag ett sånt trist samtal så då försvann all motivation men så kan de vara ibland.

Sen nu för ett tag sen såg jag att jag fått någon kommentar om att jag skulle ha varit in och kommenterat på någon blogg om nånting, förstod inte riktigt.
Men nu är de faktiskt så här, jag kommentarer sällan eller aldrig faktiskt, inte ens på mina vänners bloggar.
Så, jag vet inte var denna, så lägligt anonyma personen, fått de här ifrån men jag har då inte skrivit något alls.
Jag hinner ju knappt skriva i min egen blogg så hur jag ska hinna gå in på andras och skriva och sen lägga ner energi på att vara dryg?

Näpp, så där var någon lite fel ute.

Så är det gott folk, jag är ju faktiskt en snäll liten tös, de vet ni.

Nu ska denna lilla tös gå och försöka nanna lite på älsklings varma mage, finns inget bättre.
Imorgon ska vi upp tidigt och gymma lite, sen har vi en fullspäckad dag och jag jobbar ju inte, de är nog de bästa.

Nattsi.




Dom två bästa typerna som finns, mina sötungar.

Kommentarer
Johanna

Aaah, okej. Han är rätt cute den snubben! :p

2009-02-19 / 22:40:10
http://jodd.blogg.se/
hrmf :S

För det första, så har du skrivit 3 inlägg idag, så säg inte att du inte har tid. för det andra så har du själv skrivit i din blogg att du brukar kommentera andras bloggar under arbetstid.

så gör dig själv en tjänst, var ärlig för en gång skull!

2009-02-20 / 00:11:35
Johanna

hahaha, fan vad nyfiken jag blir på vem som skrivit det dääär dumma nu! :p

2009-02-20 / 00:58:40
http://jodd.blogg.se/
Maria

Hahaha what? jag KAN inte kommentera under arbetstid, det är blockerat, kan enbart kolla vissa bloggar och aftonbladet.

Så felfelfel!

2009-02-20 / 10:20:24
http://slaria.blogg.se/
hrmf :S

hur som helst så har du fortfarande sagt det BOKSTAVLIGEN! so shut up

2009-02-20 / 15:40:34
Maria

Här har du ett utdrag ur det jag skrev om just att kommentera bloggar på arbetstid, så nu får du se svart på vitt att du har FEL!



"Jag och Helen har idag roat oss på jobbet med att läsa bloggar, men tyvärr insåg vi rätt snabbt att de inte gick att kommentera så då la vi ner den aktiviteten.

Ni vet, på vårat jobb så är vissa saker blockerade tyvärr men man får roa sig så gott de går."





Fortsätt skriv och jag blockerar din IP adress här och raderar fortsatta inlägg.

TACK & HEJ!

2009-02-20 / 15:47:24
http://slaria.blogg.se/
Helen

Hahaha fyfan jag dor, nagon borde lara sig att lasa

2009-02-20 / 21:03:20
http://helennystrom.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback