Tack.

Datum:2009-02-25 / Tid:08:29:57
Tack mina älsklingar, skönt att veta att de finns folk som vet vad jag pratar om och som hade känt sig lika less.
Tänkte bara klargöra, jag ska ju givetvis inte mörda denna människa även fast om det nu hade varit jäkligt bekvämt, så skämtåsido, jag är inte en hemsk person.
Just nu är jag bara otroligt less, alla pratar hit och dit om att lägga av, men sen ger inte hon upp (yes, det är en hon, big surprise) vad ska man då göra egentligen? Sitta och le och låtsas som att de regnar? Knappast.

Jaja..
Nu ska jag få i mig lite frukost och sen springa och möta upp Johanna på gymmet, idag ska vi köra bodypump.
Ska köra så de ryker, är dock jäkligt stel sen igår men men, lika bra att köra på direkt.

Hörs sen älsklingar.

P.S Jag saknar dig Sandie, vi är lika lömska..

Kommentarer
Ge.

haha, kan det möjligtvis vara en viss miss cheerleader? ;D ibland måste somliga försöka gå vidare och sluta plåga sig själv, för vem blir egentligen mest ledsen av att gå in på din blogg och läsa.. du som har din älskling att gosas med, eller Hon som sitter hemma i sin ensamhet och plågar sig dag ut och dag in med att läsa hur mycket ni älskar varann. Nejdu tjejen gör dig själv en tjänst: Spärra slaria-adressen på din dator och försök gå vidare med livet. Du lär inte göra det på det här sättet.

2009-02-25 / 10:46:13
Sandie

Aaah jag saknar dig med snuttan. Försöker dock titta in här lite då och då för att dämpa saknaden :) som tur är händer här alltid lika mkt spännande saker :P Men nu får vi hoppas du får lugn och ro :)

2009-02-25 / 11:39:04
http://trasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback