Avbruten tå.

Datum:2009-01-02 / Tid:18:16:50
AJ!

Vårat jäkla soffbord kan fara åt ******!
Vi har en underskiva och den sitter löst, så om man sätter upp fötterna på den så kan den helt plötsligt rasa ihop men inte tänker jag på det varje gång jag sätter upp fötterna.
Så nu nyss när jag satte upp fötterna där så vips rasade den ihop, problemet var bara att min tå fastnade på nervägen.. så nu är min stortå skadad!
Det blöder och ser lite otäckt ut, och ont gör de också.

Varför?

Så när Per kommer hem på måndag då ska den fixas eller så hugger jag upp den till ved.

Soffjäveln har också gått sönder, igen!
Möbelaffären vi köpte den av har redan lagat den två gånger och nu är den trasig igen.
Hur less tror ni att jag är??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback