Ketchupeffekt?

Datum:2009-01-26 / Tid:17:24:17
Det är rätt roligt, man kan sitta arbetslös hur länge som helst och jobbsökandet går lika fort fram som en slö snigel.
Men sen när de väl börjar släppa då kommer allt på en gång utan att man knappt hinner med!

Idag efter jag gjort provet (fick 84%, godkänt var 70%) så hade jag ett missat samtal så jag ringde upp, och ja, det var om en anställningsintervju i Luleå nästa vecka.
De bästa av allt är att de är ett riktigt bra jobb som jag verkligen skulle vilja ha, så ja, nu ska jag imponera på dom bara!
Jag ska ju i såfall jobba kvar där jag nu fått jobb och försöka kombinera med jobbet i luleå och sen också försöka klämma in en och en annan festkväll på Western Farm.
Plus den lilla hemligheten, den måste också få plats där mitt i allt.
Så, jag kommer med andra ord få fullt upp om saker och ting går som jag nu vill!
Håller ni tummarna för mig? Håll tårna och allt ni kan när ni lika håller på.

Jag är glad, återigen!

Det är så härligt när allt bara fixar sig mitt framför ögonen på en.

Kommentarer
Gee

Skönt att höra! Grattis.

2009-01-26 / 20:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback