Leaving on a jetplan.

Datum:2009-01-15 / Tid:00:42:15


Den här låten får mig att rysa, få kalla kårar och helt ärligt så blir jag livrädd!
Fast den är bra, jäkla bra!

Men tyvärr gick sanningen upp för mig när jag hörde den, Per åker iväg om 3(!) månader!
Han ska åka till ett av världens farligaste land och jobba där i 8 månader.
Det är inte grejen att han ska vara borta, absolut inte, det är de att jag är totalt vettskrämd!
Den oundvikliga tanken finns ju där hela tiden, den som jag absolut inte vill säga högt av någon anledning, kanske för att den blir mer verklig då eller något.. men.. tänk om, tänk om!

Per bara skrattar åt mig, mest för att lugna ner mig de vet jag.
Men helt ärligt, fy sjutton så skönt de ska bli när de äntligen blir den 13:e december!

Nu ska jag gå och pussa lite extra mycket på min modiga, snygga och helt underbara soldat(älskling)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback