Partykväll?

Datum:2009-01-18 / Tid:14:09:08
Jag vet inte om man ska kalla det partykväll när man drack två öl och sen gick ut på krogen.
Nåväl, de var riktigt kul i allafall.. blev en stor renuion med mina jobbtjejer, först kom Julia och Ellinor och skrek "MARIAAAAA" och babblade på, sen kom Lina, och innan jag ens hann vara med så kom Theresa och Antonia.
De var riktigt kul att träffa brudarna, dom är så söta!

Sen träffade jag även Vikki så hängde på henne ett tag och skakade rumpa innan jag begav mig hemåt.

Det var nog tur dock att Anthon följde mig hem för sen när jag varit hemma ett tag hände de ett par grejer som var riktigt obehagliga tyvärr.
Men efter ett snabbt samtal till stora starka grannen så löste sig det mesta utan problem, fast hade ändå problem att somna efter de.

Jag skickade även ett sms om de till Per inatt så imorse ringde han och var orolig, rasande och med en stor dos dåligt samvete för att han lämnat mig ensam hemma.

Men men, nu är det bakom mig och jag är mest arg faktiskt.
Nåväl..

Nu ska jag käka lite och vänta på att Vikki ska slå en pling.


   

Jag fick ju höra igår att jag var så jäkla het i min outfit som till största del bars upp av dessa heels.
Tog dock ingen helfigursbild men ska kolla upp om någon annan tog en sån.

Kolla in bild nr2, jag höll allvarligt talat på att garva ihjäl mig åt Anthon, han är så rolig!

Kommentarer
emma

det är så fint med bruna fötter :) din färg verkar aldrig blekna bort.

2009-01-18 / 18:44:49
http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback