Vad ska få följa med?

Datum:2009-03-19 / Tid:16:48:39
Hmm.. jag håller på att packa eftersom att jag åker ner till Stockholm imorgon.
Men vad tusan ska man packa ner?
Jag vill ha med mig lite vårigare kläder men jag vill ju givetvis inte frysa ihjäl därnere.
Hjälp?

Imorgon ska jag möta upp min bästaste Lisa på centralen, och så ska vi ta oss en liten sväng på stan innan vi ska bege oss mot söder och försöka leta upp lägenheten där jag ska bo.
Lägenheten ligger alldeles vid hennes jobb, vilket är helt perfekt, centralt och nära Lisa, vad mer kan man begära?

Äsch, nu ska jag slänga ner lite grejer i bagen så jag slipper tänka på de.
Tränade tidigare idag och körde skiten ur mig så jag slipper ha dåligt samvete i helgen, så nu ska jag bara vila och slappna av lite.
Imorgon är de fullt fart framåt!

Kommentarer
hanna

bilden är tagen på alder, haha. nej skämtosido, den är tagen på den grekiska paradisön kefalonia :)

2009-03-19 / 20:22:29
http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback