Vårig dag.

Datum:2009-03-17 / Tid:10:54:57
Solen lyser varmt och gott här!
Jag önskar att de betyder att våren äntligen är här, men jag vågar inte ropa hej riktigt ännu.
Men håll tummarna!

Idag vaknade jag upp med världens huvudvärk, somnade i och för sig med den också så var väl ingen överraskning direkt. Men nu verkar jag ha motat bort den, i allafall för tillfället.
Jag hade ju tänkt att stiga upp jätte tidigt och bege mig mot gymmet och köra ett yoga pass men de stöp ordentligt i och med huvudvärken.
Men de kanske är bra att vila när jag körde sånt hårt pass igår och jag ska köra ett ännu hårdare imorgon, man måste ha energi.

Nu ska jag fixa mig iordning innan Helen kommer hit, sen ska vi bege oss mot stan och möta upp Joel och Amal för lunch. Jag kan knappt beskriva hur roligt de ska bli att träffa mina små troll!


Jag återkommer senare med bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback