Världens sämsta dag!

Datum:2009-03-09 / Tid:22:29:08
Min dag har nog varit världshistoriens sämsta, ni kan inte ana alltså vilket helvete jag haft.
Vill bara somna så morgondagen kan komma, för helt allvarligt kan de nu bara bli bättre.
Men det är tur att jag har sånna underbara människor omkring mig, ni är bäst och ni vet vilka ni är om ni pratat, träffat eller hört av er till mig idag.

Jag har fått ett speciellt sött sms av Joel idag "vi saknade dig idag"
De va ju nästan så att man blev lite tårögd, mina små gullungar.

Tidigare idag fick jag även ett sött sms av min älskling "jag är stolt över dig gumman"

Jag har som sagt sånna fina människor i mitt liv, sånt gör mig helt varm inombords.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och bara drömma mig bort från denna dåliga dag och drömma om en bättre morgondag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback