Proppmätt.

Datum:2009-05-20 / Tid:18:46:07


Här ser ni ansiktet på en tjej som är fullkomligt proppmätt efter pizzan, men som ändå sitter och funderar över vad hon ska trycka i sig härnäst. Det är konstigt, trots att man ätit mat så är magen alltid mottaglig för lite sött. Det är som Hugo (Linus då 6åriga brorson) sa en gång när han var hemma hos Linus föräldrar på middag, han hade precis ätit upp sin mat men lämnat lite så, Lotta sa "ja men om du är så mätt då orkar du ju inte med efterrätt" varvid Hugo då snabbt replikerade "Nämen farmor, den delen av magen är inte mätt" Ni kan ju gissa om vi skrattade åt honom. Han förstod dock inte vad som var så kul, de va ju sant.

Jag funderar på chokladbollar, men jag vet inte ännu om jag verkligen orkar kladda ner mig. Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback