GODMORGON!

Datum:2009-11-23 / Tid:08:18:13
Godmorgon.

Har du sovit gott?

Jag är trött, ovanligt va? Jag som trodde att jag skulle sova som en liten gris inatt fick felfelfel, däremot hade jag väldigt svårt att somna och när jag väl lyckades somna drömde jag så konstigt att jag vaknade igen. En ond cirkel minst sagt. Men nu är jag uppe åtminstone och jag ska strax gå iväg till jobbet. Jag slutar redan halv ett så det är ju ingen lång dag på jobbet direkt. Fast de lär nog välla med folk ändå, så lär nog ha saker att göra.

När jag kommer hem ska mami komma hit och hjälpa mig leta efter lite grejer. Jag ska nog även hinna ta en liten tupplur.

Äsch, nu måste jag ut i snön och dra mig till jobbet. Ha en fin dag ni också, och ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback