Inte riktigt mig själv.

Datum:2009-11-17 / Tid:10:24:32
Godmorgon!

Jag hoppas att allt är bra med er. Här är det lite si och så, jag känner mig rejält sliten och kroppen är inte alls med mig idag. De kände jag redan när jag låg i sängen innan jag ens stigit upp, huvudet snurrade och allt kändes bara tungt. Jag vet inte vad det kan bero på faktiskt, om de bara är vädret eller om jag håller på att bli sjuk på riktigt. De senaste dagarna har jag ju varit krasslig fram och tillbaka men de har som inte slagit ut ordentligt, så vi får väl se. Just nu vill jag då bara trycka i mig lite mat och sen gå till sängen och dra upp täcket över huvudet, men så blir det inte! Kl. 12 börjar jag jobba så jag måste komma igång tills dess och sluta dega!

Men en rolig sak som har börjat ske på sistone är att jag känner av bebis mer och mer för varje dag! Nu kan jag känna små puffar och ilningar i magen rätt ofta, och de är helt otroligt på ren svenska! Jag blir lika chockad varje gång och stannar alltid upp lite och ibland tänker jag till och med "vad tusan var de är". Jag längtar verkligen tills Per kommer hem så han också får känna av underverket.

Nä, nu måste jag äta lite och skynda på.

Ha en fin dag hörni, och tänk positivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback