Mys ♥

Datum:2009-11-15 / Tid:11:41:54
Godmorgon söndag!

Hade ni en bra lördagskväll? De hade då jag. Jag var ju hos Mikkis och lagade lite mat och så såg vi på film och bara tog de lugnt. Lilla Mikkisen svimmade ju igår på jobbet och mådde allmänt dåligt så jag tog hand om henne. Tyvärr så mår ju jag istället lite halvtaskigt idag men jag hoppas på att de går över tills imorgon.

Jag pratade även med min älskling igårkväll, och de känns att de börjar närma sig nu. Det är så mysigt att prata med honom och planera lite smått inför hans hemkomst. Fast jag kan knappt förstå att om mindre än tre veckor så ska jag åka ut till kallax och möta upp honom efter att ha varit ifrån varandra i 10 veckor. Men i och för sig, de kan jag aldrig när jag ska och hämta honom, de brukar inte gå upp för mig förrän han står en meter framför mig och ler. Åh vad jag saknar honom nu!

Jag & lillbus längtar efter dig.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback