Puuuuh.

Datum:2009-11-18 / Tid:19:46:26
Åh vilken dag de blev idag! De har varit så mycket att göra exakt hela tiden, så mycket att jag inte ens hann ta ut hela min rast. Tyvärr gjorde de ju att min rygg/rumpa nu är helt död och de gör så ont att stå och gå, så jag ser det som ett tecken på att jag ska stanna kvar i soffan resten av kvällen. Vi får väl se hur de känns imorgon, är det nu helt olidligt så får jag väl ringa en sjukgymnast, vad nu de kan göra åt saken är ju en annan femma.

Jag pratade med Per tidigare också och han är så söt min älskling! När han ringde så möttes jag av ett "tjena gullet" och sådär höll han på ett tag. De var även roligt när en jobbarkompis till honom kom förbi där han satt och pratade i telefon och så började dom "meeeeeeeen tjaa kompis, vad gör du här" osv. Lite lustigt med tanke på att de ses ungefär 24/7 därnere och har så gjort under snart 7 månader. En annan jätte lustig sak är ju att min käresta har gått och fått svininfluensan därnere, en mild form och enligt honom är han inte sjuk alls men ja.. eftersom att jag känner den där tuffingen rätt väl så kan nog mycket väl vara så att han är rätt sliten men ja, jag vet ju inte. Han hade då fått medicin som ska stoppa sjukan och göra så att han mår bättre.

Nu ska jag krypa ner igen i soffan och gömma mig! Gör det ni också, det är så mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback