Ge mig lite energi.

Datum:2009-10-03 / Tid:12:09:51

Uh, jag har varit vaken alltför många timmar och energin börjar sina lite känner jag. På sistone har jag börjat sova riktigt dåligt, och inatt var den hittills värsta natten. Jag gick och la mig vid halv tolv, somnade kanske tolv och vaknade igen precis innan ett och var hur pigg som helst. Sen låg jag och vred mig fram tills tre, fyra ungefär och så kanske jag somnade till lite då och då fram tills tidigt imorse. Efter de, ja, då somnade jag om och så vaknade jag åtta igen. Vad är det för fel på mig? Om inte jag får sova en hel natt snart så tror jag att jag kommer bli tokig på riktigt!

Idag kommer därmed bli en ganska lugn dag, men ska eventuellt gå och kolla fotboll senare i eftermiddag. Vi får se vad som händer, men jag ska då ta de lugnt i allafall. Men de känns skönt att ha sånna dagar, de har varit så mycket de senaste veckorna. Även om begravningen igår inte var de lättaste så känner man sig ändå lite lättad att den nu är över.

Jag ska nu bädda ner mig i soffan igen och inte göra ett skit. Härligt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback