Godmorgon..!

Datum:2009-10-20 / Tid:09:49:46
Godmorgon!

Då var dagen här tillsist, idag är det faktiskt en nervös dag som jag hoppas kommer bli en riktigtriktigt fin dag. Men som jag skrev igår, man stressar upp sig och nu så här timmarna innan är man uppe i det blå pga nervositet. Jag kan ju meddela att jag inte har sovit många timmar inatt, vilket ni säkert redan har förstått. Jag sitter här och gäspar stort medan jag skriver här och samtidigt pratar med älsklingen på facebook. Han har nu intygat mig för 15:e gången eller nånting att allting kommer gå så bra så idag, och mitt vanliga svar var "hoppas det".

Nu ska jag då slänga i mig frukost. Vi hörs senare, wish me luck!

Kommentarer
malin

Lycka till Maria! Det kommer gå så bra :)

2009-10-20 / 09:53:04
http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback