Huvudvärkslördag.

Datum:2009-10-31 / Tid:17:35:03
Suck och stön! Idag har jag haft en ihärdig huvudvärk och allmän trötthet som absolut inte vill släppa. Jag var helt slut redan igår när jag kom hem efter jobbet, och inte hjälpte de att äta middag, snarare tvärtom. Inatt har jag då sovit hyffsat bra och länge men trots de känner jag mig ändå som en zombie. Eftersom att jag ska jobba ikväll vill jag ju ändå försöka fixa till mig lite, men jag somnar nästan av bara tanken på att sminka mig. Hur ska detta gå?? Jag hoppas innerligt på att jag får stå i garderoben och slippa baren i allafall, men bara för det så kommer jag säkert hamna i den mest stressiga baren, skulle ju inte förvåna mig.

Jaja, för att muntra upp mig lite idag så for jag och mami till stan och kollade in gallerian lite. Men det var så tjockt med folk överallt så man blir ju nästan lite folkskygg. Fast trots det så lyckades jag köpa två ursöta diadem med en rosett på, en svart och så en i min favoritfärg, askrosa. Jag funderar på om jag ska inviga en ikväll? Vi får se.

Jag ska nu krypa ner i soffan och försöka vila bort mina bekymmer, håll tummarna för att jag lyckas.

Ha en fin kväll nu hörni, och ta hand om varandra!

Kommentarer
Johanna

Tips på en bra bok om ätstörningar:



”Mat, Träning & Ångest – berättelser ur verkliga livet”



En väldigt intressant bok som innehåller berättelser om olika personer som varit eller är drabbade av någon slags ätstörning där de berättar ingående om vägen till sjukdomen samt vad de gjort för att försöka bli friska och fria från allt. Ett kapitel innehåller endast handgripliga råd från de som varit sjuka.



Superbillig också.

Läs mer på www.mattraningangest.se



2009-11-01 / 11:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback