Morgonstund.

Datum:2009-10-01 / Tid:09:19:16
Godmorgon på er.

Jisses vad trött jag är, men vilken tur att man vaknar och får läsa något uppmuntrande. Jag måste då säga de, Pers kompisar nere i Afghanistan är sådana gulliga killar. Jag hade fått ett mail av en av dom och de känns roligt att de tänker på en. De känns mycket tryggare för mig också att veta att han är där med vettiga människor som jag också träffat och känner till viss del.

Jag önskar att alla dagar kunde börja så här!

Nu ska jag slänga i mig lite frukost sen måste jag ta mig en dusch innan dagen börjar på riktigt. Då ska jag upp till stan och möta Angelica, sen ska jag fixa grejer på begravningsbyrån och sen ska jag och hjälpa mami inför imorgon.

Ha en fin dag hörni, och var rädda om er!

Kommentarer
Frida

Hej Maria! Tack för komplimangen om magen, det är ju alltid kul att höra. En riktig fotboll, många som gissar att detta är en pojke :D

Ska bli intressant att se hur din kommer att se ut, för jag antar av din fråga att du har den spännande resan framför dig? ;)

Angående kläderna så kunde jag till en början ha mina vanliga kläder väldigt länge. Satte en gummisnodd vid knappen på jeansen och så... Sen är ju modet som är nu ganska bra, med stora och långa tunikor - det gör ju att magen ryms där i hehe

Däremot tycker jag att det är finare i början av graviditeten, har man för bylsiga kläder i slutet tycker jag bara man ser väldigt tjock ut och som att man försöker dölja magen nästan, så nu på slutet har jag mest linnen och koftor och mina jeansleggings är såklart oumbärliga - grymt skönt när man är lite svullen och varm och sådär:P

Men faktiskt det enda riktiga mammaplagget jag köpt är en amningsbh från Hm. Annars har jag bara handlat "vanliga" kläder från de vanliga butikerna: vila, hm, ginatricot osv, osv. Jag är ju nu dock kanske inte riiiiiktigt lika modeintresserad som du är och har aldrig varit heller. Och jag har ingen jättestor mammagarderob. Mammabutikerna på internet ser ju ut att ha en del fint, men jag har aldrig beställt nåt därifrån.

Hm, detta blev väldigt långt! Hoppas du hittar några fina kläder, att vara gravid är ju bland det vackraste som finns så då ska man ju klä sig fint också såklart :D

Ska nu gå och läsa lite här i bloggen och se vad du skriver om ;)

Ha det bra! Kram

2009-10-01 / 11:03:28
http://frida-maria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback