Tack sötaste ni ♥

Datum:2009-10-21 / Tid:11:50:19

Tusentusen tack alla söta för de gratulationerna som jag/vi fått! Det värmer något underbart att se hur gulliga ni är som skriver, och glädjs med oss just nu. Det betyder väldigt mycket faktiskt!

Igår fick även den blivande pappan se bilden på sin ofödda, och där blev det en del glada miner kan jag säga. Jag tror faktiskt att han blev rätt förvånad först att h♥n syntes så tydligt på bilden, och de gjorde att han blev helt chockad. Bland de första han sa var, medan han tittade på bilden, "pappas lilla krigare". Någon krigare kommer de dock inte bli, om jag så ska binda fast h♥n i källaren. Jag tror dock att Per längtar hem en hel del nu, det hörs på honom när jag berättar om att magen putar och att de nu verkligen syns ordentligt. Men det är väl klart att man vill vara hemma när man vet att man behövs och att är saknad. Fast det är bara 6 veckor kvar nu innan han ligger här bredvid mig i soffan och klagar på att jag bloggar och lägger ut olämpliga bilder på honom tihi.

Vem tror ni då att h♥n blir lik? Tror ni det blir en liten en med stora bruna ögon och kolsvart hår? Eller kanske en liten en med krulligt brunt hår och blågröna ögon?


Kommentarer
Fru Evelina

ja du gumman, oavsett vem den lille blir lik så kommer det då bli en SÖT en!

men bruna ögon har ju lite överläge så bruna ögon blir det kanske mest troligt :-)



hur långt gången är du nu?



kram!

2009-10-21 / 15:03:57
http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback