Traderasyndromet.

Datum:2009-10-04 / Tid:23:12:35

"Hej, jag heter Maria och är beroende av tradera"

Jag har fastnat i träsket, återigen. Men jag kan ju inte låta bli när det är så roligt att buda, tihi. Är det så en sann shopolist låter? Nej, men det är nog inte så farligt den här gången, nu budar jag bara på sånna där äckligt billiga saker som jag verkligen kan behöva inom den närmsta framtiden. Nu ikväll har jag budat hem tre användbara grejer och de grejerna kostade bara 175 kronor alltsammans. Ka-a-a-a-a-ap!

Jag berättade om mitt nya lilla beroende för Per och jag kunde höra ända hit hur han skakade på huvudet. Sucken hörde jag dock klart och tydligt genom telefonluren. Fast efter några omständiga förklaringar så höll han med om att de inte lät så tokigt, dock vet jag ju inte om han bara sa så för att jag inte skulle få ett utbrott på honom. Nu återstår bara att se om jag måste gå på avgiftning för det här också sen. Ni vet, jag var ju inne i ett djupt beroende av cola light här för ett tag sen, ja tills Per satte mig på avgiftning. Det var ingen lätt pärs kan jag säga, men nu är jag ren sen snart en månad sedan. Tihi! Jag låter ju ärligt talat rätt psyk rakt igenom.

Jag ska lägga av nu, inte med tradera lugn i stormen, men med att skriva här för nu ska jag ta och få lite sömn.

Godnatt på er också!


Kommentarer
diana ♥

Så mysig blogg!! =) Besök gärna min också. Har ett par tävlingar som kanske kan passa dig? =) Kram

2009-10-05 / 20:19:48
http://dianasblogg.blogg.se/
diana ♥

Så mysig blogg!! =) Besök gärna min också. Har ett par tävlingar som kanske kan passa dig? =) Kram

2009-10-05 / 20:20:24
http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback