Vad ska man säga..?

Datum:2009-10-01 / Tid:18:17:41
Jag bara råkade ramla in på en viss blogg idag, och fick mig en lite obehaglig överraskning. Även fast att jag egentligen inte bryr mig ett dugg så ryker de ändå litegrann ur öronen. Men de går nog över fortare än fortaste! Det som är skrivet är ju sant, men de känns lite konstigt att ha en vilt främmande person, som till råga på allt har varit i bråk med både mig och Per, sitter och avslöjar saker som inte ens alla av mina närmsta vänner vet om. Men de är väl typiskt henne att sukta efter uppmärksamhet och få en chans att försöka göra mig irriterad.

Fast som ni vet har jag ju börjat ett nytt gladare liv utan människor som inte tillför något i mitt liv.


Jag sätter nu punkt, hoppas att du också skulle kunna göra de efter all den här tiden som gått..!

Kommentarer
Anonym

Det var en anonym preson som skrev det åt mig och jag svarde bara på frågan. Du kanske ska hålla koll på dina nära och kära för det är tydligen någon av dom som har skrivit det åt mig. Jag har ingenting med det att göra så jag blev lite förvånad över komentaren. Så du kan ju be dom sluta uppdatera mig om er. Orkar inte med något mer bråk.

2009-10-01 / 18:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback