Jag vill inte få the pigflu.

Datum:2009-09-27 / Tid:12:28:46

Uhh, de senaste dagarna(läs:veckorna) har jag blivit livrädd för att få den där jäklarns svininfluensan. Men jag har dock klarat mig undan, kanske för att jag har badat i handsprit dagligen? Men nu är de ju så att fler och fler som jag känner har blivit eller har varit sjuka, och de gör ju givetvis att jag blir mer och mer rädd. Fast man blir ju också mer försiktig.

Till saken, igår vaknade jag upp med ganska täppt näsa men de släppte rätt snabbt, fast rädd blev jag ju ändå. Nu imorse så vaknade jag upp med ännu mer täppt näsa och även lite svidigt(svinigt..?) i halsen, så nu är jag givetvis paralyserad av skräck. Är det min tur nu? Jag vill verkligen verkligen inte bli sjuk! 

Så nu ska jag återigen bada i handsprit och sen ska jag trycka i mig alla vitaminer som jag kan hitta här hemma, och fungerar inte det så får jag väl ta och be karln däruppe om lite assistans.

Håll tummarna nu.. att jag inte har/får the pigflu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback