Vad mer kan man begära?

Datum:2009-09-26 / Tid:16:23:27
.. En sak kanske, men det är ju en omöjlighet men i övrigt är jag nog världens lyckligaste. Okej, jag är väl inte så himla peppad över att Per åker tillbaka till Afghanistan på måndag men vi ska nog överleva de sista 10 veckorna också. Fast de är ju tråkigt utan honom!

Igår var vi ute hos la familia och grillade, hur gott som helst. Sen blev de mys resten av kvällen hemma i soffan, de hade varit helt perfekt om jag inte hade fått sådant förbannat sendrag vid ryggslutet som strålade ner mot benen. De var inte alls roligt kan jag meddela! Men då är de ju tur att man har världens bästa älskling som försöker massera.

Vet ni vad älsklingen ska bjuda på ikväll då..? Jo, ikväll ska vi ut och äta middag på finrestaurang, och de ska bli gott! Innan dess ska jag dock ta mig en rejäl tupplur för min kropp är inte i topptrim. Sen ska vi ha spelkväll med Mikkis, Lena och Marcus, och då gäller de att ha lite extra energi.

Visst ska ni också ha en mysig kväll?

Kommentarer
johanna

Så mysigt o gå ut och äta. Vi hörs snart igen vännen. Mys nu för fullt=)

Kramis

2009-09-27 / 09:49:23
http://busungarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback