Barnfritt.

Datum:2010-04-30 / Tid:15:54:25
Tihi, Per tog precis med sig Jeff ut på promenad i barnvagnen. Han gjorde de så att jag skulle få lite egentid till att bara slappa, duscha och fixa till mig, helt underbart! Nu ska jag glo lite på tv, sen ska jag hoppa in i duschen och bara njuta, annars när jag duschar brukar alltid Jeff passa på att börja skrika efter mat så då måste man stressduscha.

Sen ska vi åka ut till mamsi och äta lite middag. Tyvärr är inte papi hemma, för han ligger på karolinska i stockholm. Men tydligen är det ingen fara med honom, som tur är! Han kommer hem med flyg på måndag med lite tur.

Nä, dags att njuta.

Kommentarer
annchan

Hihihi känner så väl igen det där med duschen. Jag duschar helst när min sambo kommer hem annars blir jag jätte stressad. Har fortfarande bara ett rakat ben just nu, hann inte det andra =)

Ha en trevlig Valborg!

2010-04-30 / 18:06:07
http://lillafoten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback