Får man vara så här trött?

Datum:2010-04-08 / Tid:07:14:47
Godmorgon!

Jag kan knappt se rakt fram utan att skela av extrem trötthet. Tro mig, hade vi inte haft tid i sunderbyn kl 8 så hade jag aldrig stigit upp nu. Jag behöver verkligen all sömn som jag kan få just nu! Men jag hoppas på att proverna ser finfina ut så jag snabbt får åka hem och åter grisa ner mig i soffan och sova en stund.

Per sitter nu och hånar mig "sitter du nu och bloggar om hur trött du är? hur roligt är det att läsa om? ni bloggare är som rena rama gnällbältet, gnäll gnäll gnäll" Hur var det nu med gnäll? tihi.

Nä, jag ska istället ta och trycka i mig min macka nu och vakna till liv. Ni får en uppdatering senare om hur det gått för oss, och glöm inte att hålla tummarna!

Kommentarer
Linn

Hoppas proverna ser bra ut & att förlossningen startar av sig självt snart så du slipper all värk osv :) lycka till!

2010-04-08 / 10:37:27
http://Linnhedin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback